2008年6月7日星期六

台北、台中、高雄七天遊 (Day 3)

2008年5月13日星期二,又約咗麥當奴叔叔食早餐 (同佢老友) 。叙完舊,搭捷運, 打算乘坐「貓空纜車」遊覽,嘩!點知人山人海打晒蛇餅,由於中午要交房,唔夠時間,只好放棄,「向右轉」(用普通話講),入咗動物園。

台北市立動物園面積很大,由於時間關係,行咗唔夠五分一 (都行咗成兩個幾鐘),只遊過台灣動物區、昆蟲館、蟲蟲探索谷及夜行性動物館,睇埋樹熊,就要走了。 最過癮係嚮昆蟲館裡面嘅蝴蝶園,啲蝴蝶唔怕人,會停嚮遊人手上、頭上 ,睇到唔願走。

遊罷動物園,搭捷運到忠孝復興站的SOGO復興店Food Court午餐,餐後回酒店check-out,拖住啲行李行幾條街,到南京東路站搭捷運 (又係捷運?冇法啦,又要平又要快。)到台北火車站,轉高鐵,落台中。

高鐵真快!唔駛一粒鐘,就到達台中站 (台鐵要幾耐?唔知噃!)。高鐵台中站位於台中市和彰化市中間,距台中市市中心很遠;又由於我們book的台中中信大飯店在北屯區后庄路,頗偏僻,為咗慳錢,於是先乘高鐵免費穿梭巴士去台中市市中心SOGO,才再打的去酒店 。

安頓好,洗個面 (或沖個涼),搭公車往市中心,沿途欣賞台中市街景,發覺除了檳榔店多之外,通街都係「太陽餅」專賣店,蔚為奇觀。一番折騰後,天黑了,於台中火車站附近一間小店晚飯,我吃牛肉麵,佢哋食咩?唔記得咗嘞。飯後行街,行到中華路夜市,攤檔在中華路兩側馬路邊,剛剛開檔,只見汽車、機車 (綿羊仔)在馬路中飛馳,沙塵滾滾,食物冇遮冇掩,你食埋我嗰份啦!

打道回府 (酒店),在中正路找公車站時,發現有一間名叫「坂神本舖長崎蛋糕」的店舖,舖面不大兼較殘舊,但櫥窗貼滿甚麼甚麼「全國只此一家並無分店」、「每人每次限購600元」、「不准攝影」等告示 (好串!),店內人頭湧湧,睇嚟來頭不小。我細佬入內想買一條,當作宵夜,店員說:「日間很多人買,是要排隊等蛋糕出爐的,如不想排隊,可先電話預訂,約時間到取。現在晚上客少,又剛好有客未到取,你好彩,賣條俾你先啦!」我細佬:「‧‧‧」

蛋糕用個金色紙盒載著,再用絲帶縛好,金光閃閃,好有氣派咁。(回港後,我上網找呢間嘢嘅資料,原來此店真係好有名,好多人讚佢好食;亦好多人彈佢好串。)

返酒店,食蛋糕,好味嗎?細佬兩公婆認為:一般啦!但我兩公婆心裡話:好味好味!因為啱啱遇著剛剛,今日係我倆結婚25週年,嘻。



台北捷運動物園站及貓空纜車



台北市動物園





台中市火車站


坂神本舖長崎蛋糕


上一篇: 台北、台中、高雄七天遊 (Day 2)
下一篇: 台北、台中、高雄七天遊 (Day 4)


沒有留言: